Pre najobľúbenejšiu slovenskú párty vodku sme vytvorili nový web, ktorý jednoduchým a prehľadným spôsobom prezentuje všetky podstatné informácie a novinky zo sveta Nicolausky.
Plást, ktorý včely používajú na uskladnenie medu, sa stal hlavným motívom dizajnu novej limitovanej edície Demänovky. Tá zrela v sudoch po medovine a u nás v St.udiu dostala nový obal.
Chuť horčice od St. Nicolaus preveril čas. My sme dali tejto legende nový modernejší dizajn, vďaka ktorému ju fanúšikovia dobrej horčice nájdu v regáloch predajní raz-dva.
Našou úlohou bolo vytvoriť identitu pre novú colu, ktorá sa vyznačuje typickým kolovým chuťovým profilom. Na zadanie sme sa preto pozreli „autenticky“ a túto kreatívu sme premietli do názvu aj do loga.
Zemiakové lupienky Chipsy Kings sú na slovenskom trhu úplnou novinkou. V našom podaní získali novú chrumkavú komunikáciu, ktorá pozostáva z brand story, vizuálneho štýlu, ale tiež obsahu pre sociálne siete či POS materiálov.
Zadanie bolo jasné – kompletný refresh značky Kávomaty. A tak u nás v St.udiu vznikol modernejší, ale predovšetkým „chytľavejší“ rebrand, ktorý zahŕňa nový názov, logo aj dizajn automatov.