Prosíme si vyrobiť nejaké dobré čítanie do barov. Nech tam nie je veľa textov, vlastne len recepty na miešané drinky. A hlavne nech sú tam krásne fotky, aby to na prvý pohľad zaujalo. Ok? Ok.
Plást, ktorý včely používajú na uskladnenie medu, sa stal hlavným motívom dizajnu novej limitovanej edície Demänovky. Tá zrela v sudoch po medovine a u nás v St.udiu dostala nový obal.
Chuť horčice od St. Nicolaus preveril čas. My sme dali tejto legende nový modernejší dizajn, vďaka ktorému ju fanúšikovia dobrej horčice nájdu v regáloch predajní raz-dva.
Zemiakové lupienky Chipsy Kings sú na slovenskom trhu úplnou novinkou. V našom podaní získali novú chrumkavú komunikáciu, ktorá pozostáva z brand story, vizuálneho štýlu, ale tiež obsahu pre sociálne siete či POS materiálov.
Zadanie bolo jasné – kompletný refresh značky Kávomaty. A tak u nás v St.udiu vznikol modernejší, ale predovšetkým „chytľavejší“ rebrand, ktorý zahŕňa nový názov, logo aj dizajn automatov.